среда, 19 февраля 2014 г.

Слово про вчителя

Кузьменко Оксана Валеріївна
09.08.1975р
Вчитель географії Шепетівської загальноосвітньої школи №6





Слово про вчителя
Моя  робота визначає   мою суть.  Це зовсім інший вимір часу - навчальними роками, семестрами, уроками, перервами, - і так уже сімнадцять років...  Всі ці роки - це роки пошуків, роздумів, розчарувань, коливань, відкриттів. Сьогодні, упевнено ступаючи на дорогу педагогічного пошуку, розумію, що потрібно багато працювати, вибрати найголовніше серед різноманітних підходів, позицій, точок зору, створити свій неповторний педагогічний імідж. І я вчуся. Своїм  кредо я обрала вислів -
«Усе життя – це навчання і кожен з нас учитель і вічний учень».
Вперше я переступила поріг школи не в якості учениці, а як випускниця Вінницького Державного педагогічного інституту у 1997 році. З  2004 року працюю у Шепетівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №6 учителем географії. Спеціаліст вищої категорії, нагороджена грамотою облуон.
Серед моїх учнів є переможці І-ІІІ ступенів міських і обласних олімпіад з географії, конкурсу-захисту наукових робіт МАН. Підготувала переможця обласного етапу конкурсу  «Моя батьківщина – Україна», переможців  у номінаціях «Малюнок», «Учнівська творча робота»   регіонального конкурсу «Ядерна енергетика і ми», конкурсу «Малі річки Хмельниччини», обласного етапу конкурсу «Новітній інтелект України».
Вчитель не може дозволити собі зупинитись у творчому пошуку. Тож працюю над собою, ділюсь досвідом із колегами. Очолюю шкільне методоб’єднання вчителів природничих дисциплін, динамічну групу «Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час уроків», є куратором центру шкільної дитячої організації «Лідер».
     Кожен вчитель шукає  підхід до дітей. Тож значним результатом для мене є те, що моя учениця теж обрала професію вчителя географії і стала колегою. Зараз вона працює у  Шепетівському НВК№2.
Я – Учитель. І я цим пишаюсь.

Комментариев нет:

Отправить комментарий